top of page

MARJOLEIN DECROIX

BELGIAN SLALOM SKIER

SHRED HOUDT MARJOLEIN VEILIG EN GEEFT UITSTEKEND (UIT)ZICHT!


Marjolein Decroix is vanaf nu een echte SHREDder! Haar nieuwe ‘white and gold’ uitrusting van Shred zorgt niet enkel voor haar veiligheid en een uitstekende zichtbaarheid, maar ziet er ook nog eens fantastisch uit! Marjolein wenst Jerke Van den bogaert, Shred-verdeler voor België, uitdrukkelijk te bedanken voor de steun. ‘Als zoon van mijn clubtrainer en sinds jaar en dag Belgisch kampioen, is Jerke al mijn idool van toen ik nog maar een duim groot was’ zegt Decroix. ‘Op het wereldkampioenschap 2015 in Vail/Beaver Creek stonden we opeens naast elkaar als teamgenoten. Hij combineerde zijn skicarrière ook met universitaire studies, wat mij liet zien dat die combinatie niet onmogelijk is. Met zijn jarenlange ervaring geeft Jerke me altijd uitstekend advies. Het was dan ook een eer om in Stubai samen met hem slalomtraining te mogen geven aan een groep skiërs van Kriski’ vertelt Marjolein.


Tevens op de gletsjer in Stubai, won Marjolein Decroix goud tijdens de Belgische memorial Joris Van Antwerpen. ‘Vanaf nu past enkel goud bij mijn nieuwe Shred-uitrusting!’ lacht de slalomskiester. Hoe kan het anders wanneer zo’n skilegende als Jerke je uit het startpoortje schreeuwt? Het feit dat hij zo sterk in Decroix gelooft, geeft haar enorm veel zelfvertrouwen. Bovenop de materiële steun, is de morele steun die Van den bogaert haar geeft, van onschatbare waarde voor Marjolein haar verdere ontwikkeling als Belgisch skitalent.






Recente berichten
bottom of page